czwartek, 7 czerwca 2012

Ludzie muzyka i w 5 minut tworzy się projekt !

Kilka młodych ludzi słuchało jak graliśmy w Bielsku. W pewnym momencie padła propozycja by zaśpiewać coś razem. Zaimprowizowaliśmy na szybko chór gospel sami zmieniliśmy nazwę na Insect Orchestra i powstała radosna wersja pieśni O Happy Day! Na szczęście zostało owe przedsięwzięcie zarejestrowane, na nieszczęście telefonem komórkowym wiec jakość oczywista.

Jakby powiedział bohater jednego z mych ulubionych filmów: Jest Radość !


2 komentarze:

  1. Też tamtędy przechodziłam i mnie zaciekawiliście:) Nie miałam wtedy kamery przy sobie, więc nie udało mi się tego zarejestrować:) ale...poznaliście mnie dzisiaj:) Jak tylko Was zobaczyłam to musiałam wyciągnąć kamerę ^^ Jak tylko wszystko zmontuję to dam Wam znać:)
    Kichi:)
    www.youtube.com/KichigaixD

    OdpowiedzUsuń
  2. Daliśmy radę. Czekamy na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń